<
>
<
>
Új ügyfélszolgálatot nyitott a T-SZOL Zrt.

A T-SZOL Tatabányai Szolgáltató Zrt. és a Vértes Vidéke Hulladékgazdálkodási Nonprofit Kft. kedden megnyitotta új ügyfélszolgálati irodáját a Fő térről nyíló sétálóutcában, a 18/E szám alatt. A tágas, barátságos térrel rendelkező közös ügyfélszolgálattal lehetővé válik, hogy a társaság ügyfelei egy helyen, egy időben intézhessék a távfűtéssel, melegvízzel, hulladékszállítással kapcsolatos tennivalóikat, illetve amennyiben társasházuk a T-SZOL Zrt. által kezelt társasházak egyike, azzal kapcsolatos ügyeiket is itt intézhetik.

Schmidt Csaba polgármester köszöntőjében kiemelte; az új ügyfélszolgálat kialakításának célja, hogy az iroda jól megközelíthető, központi helyen legyen elérhető a T-SZOL Csoport minden ügyfele számára és minden, önkormányzati szolgáltatóhoz tartozó intéznivalóban egy helyen nyújtson segítséget. A város vezetője szólt arról is; öt éves távlatban azt szeretnénk elérni, hogy egy helyen legyen a városban működő összes jelentős szolgáltató ügyfélfogadási helye, azaz az áram-, víz- és gázszolgáltató cégeknél egy egységes ügyfélszolgálat jöhessen létre a T-SZOL-lal együtt, mert ez szolgálná legjobban a tatabányaiak érdekeit.

Dr. Sámuel Emese, az ügyfélszolgálatért felelős igazgató ismertette, hogy a gyors ügyintézést számítógépes irányító rendszer segíti, mely csökkenti a várakozási időt és lehetővé teszi, hogy az adott kérdésben legfelkészültebb kollégához kerüljenek az érdeklődők. A közös ügyfélszolgálat április 15-től egyetlen telefonszám, a 06/34/600-700 felhívásával érhető el. A hívásokat telefonközpontba (call-center) érkeznek, mely a lehető legrövidebb várakozási idővel, az adott témában jártas ügyintézőhöz kapcsolja a telefonálót. A call center hétfőtől-csütörtökig 8-tól 16 óráig, pénteken 8-tól 12 óráig fogadja a hívásokat.

A T-SZOL csoport cégeinek célja, hogy a mindennapokhoz tartozó szolgáltatások gyorsan és egyszerűen elérhetők legyenek, ezért a várakozás nélküli ügyintézés érdekében megteremtették a lehetőségét, hogy a www.tszol.hu honlapon is lehessen időpontot foglalni.

A gyermekekkel érkezőknek játszósarkot alakítottak ki, hogy az ügyintézés számukra is könnyebb lehessen. Az ügyfélszolgálaton ingyenes Wi-Fi elérhetőséget biztosítanak, ezzel akár okostelefonról is el lehet érni a www.tszol.hu honlapon található, online melegvízóra-bejelentést szolgáló alkalmazást.

A T-SZOL Zrt. eddig használt ügyfélszolgálati számai és a távhőszolgáltatással kapcsolatos műszaki hibabejelentésre szolgáló telefonszámok megszűnnek. A továbbiakban a műszaki hibabejelentések is a 600-700-as telefonszámon keresztül tehetők meg, ennek lehetősége minden nap 0-tól 24-óráig rendelkezésre áll.

Az ügyfélszolgálat nyitva tartása:

Hétfő            7-től 19 óráig
Kedd            8-tól 14 óráig
Szerda         9-től 17 óráig
Csütörtök  10-től 17 óráig
Péntek         8-tól 12 óráig

Április 15-től várja Önöket a T-SZOL Zrt. és a Vértes Vidéke Hulladékgazdálkodási Nonprofit Kft. személyesen a Fő tér 18/E alatti új ügyfélszolgálati irodában, hívásaikat a 34/600-700-as telefonszámon, észrevételeiket pedig a velemeny@tszol.hu e-mail címen.




Tatabánya Pont bemutatja:

Adventi Vásár és
Ablaknyitogató
2017.12.03. - 12.23.

KATTINTSON IDE!






 


 

Feliratkozás hírlevélre

Email cím: